dinsdag 28 februari 2012

Dagje quilten met Karola

Eens in de veertien dagen komen karola en ik bij elkaar om weer een dagje te quilten. De ene keer komt ze bij mij en deze keer was het bij Karola. Na een tochtje door de mist en de miezel regen, nog steeds geen lente, werd ik weer warm onthaald met koffie en wat lekkers, ff bij kletsen en samen weer aan de slag met ons Sue Bonnet quiltje.
Karola heeft gekozen voor warme lieve kleurtjes zoals jullie kunnen zien.


 en het wordt een heel lief quiltje .


 Schattig hé die vogeltjes.

Zelf heb ik gekozen voor wat gedekte kleurtjes en een andere rand.


We hebben ook niet alle popjes hetzelfde gemaakt.


Karola is een uitstekende kok en tussen de middag heeft ze altijd weer iets speciaals voor de Lunch. Ik maak het haar niet makkelijk want ik eet vegetarisch en deze middag had ze een heerlijk brood soep gemaakt met lekkere kruiden, onder andere tijm en met groenten zoals tomaatjes, bleekselderie, uitjes en champignons en stukjes brood. Lekkere kaas erover heen.......heerlijk.



We zijn opgeschoten met het quiltje en over veertien dagen hopen we met ons nieuwe project te starten en wel..................Japanse huisjes.

Vrolijke groetjes Renée




8 opmerkingen:

Klaske zei

Prachtig die Sue Bonnets!

Terra-Debora zei

Wat een heerlijke dag weer, lekker binnen met deze kleurloze dag en gezellig handwerken en lekker eten.

Alle twee anders maar net zo mooi. Ben benieuwd naar het nieuwe handwerk.

Warme groetjes Debby

Berkeboom zei

Ze zijn alle twee heel mooi, en heerlijk zo'n dagje. Groetjes Gré

Quiltendewilma zei

Wat lief!!!!

Johanna Zweden zei

Schitterend


Fijne dag groetjes Joke

Juicybear zei

wat een mooi patroontje zeg en jullie quiltjes zien er super uit.
Groetjes Anneke

marion zei

prachtige werkjes.......

Ellie zei

Wat een leuke Sue Bonnets. Mooie kleuren en patroontjes.
Ik heb er ook 2 gemaakt, voor mijn kleindochters. Heel anders dan die van jullie.
Ik ben benieuwd naar jullie Japanse huisjes. Veel plezier en succes daarmee.
Groetjes van Ellie