donderdag 2 februari 2012

Winkelen in eigen kast en een lapjes verloting

Op het blog van Jeanette en Conny kwam ik een reuze leuk idee tegen, winkelen in eigen kast.

Het voornemen , geen lapjes meer te kopen in 2012, maar te winkelen in onze eigen  goed gevulde lapjes kast.
Daar kreeg ik gelijk een goed gevoel bij en inderdaad, ik  heb een uitpuilende lapjes kast en daarom heb me direct aangemeld.
Veel lapjes gebruik ik niet en zo kwam ik op het idee om eens wat weg te geven en wie dus in aanmerking wil komen voor deze verloting hoeft het volgende maar te doen.
Laat een reactie achter op mijn blog: 1x kans in deze verloting
wordt volger van dit blog:                 2x kans in deze verloting

60 x 1.50 cm

                                                         60 x 55 cm

Vrijdag 10 februari gaat Ruud het winnende lootje trekken.

Wie doet er mee?

Vrolijke groetjes Renée

48 opmerkingen:

Terra-Debora zei

Wat een prachtige lapjes zijn dat!
Ik doe niet mee, want ik kan (nog) niks met stof. Dus gun ik het graag een ander.

Wilde alleen maar even zeggen wat leuke stof het is. Zo vrolijk.

Lieve warme groetjes Debby

Quiltendewilma zei

Leuke stoffen!!

Pppssstttt,... weet je ook al dat er iemand is die toch wat gekocht heeft?
woehaaa,.... moest zo vreselijk lachen toen ik het las,...

Succes met snoepen iut eigen kast!!

Anneke zei

O, wat een leuke lapjes, en aangezien ik ook geen lapjes wil kopen dit jaar, zou ik nu natuurlijk wel graag winnen :-) Je hebt er trouwens een volgster bij, want ik vind je site ook mooi om te lezen. Groetjes Anneke

Cisca zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Cisca zei

Wat een leuke lapjes, en ja ik loot graag mee en ga je volgen.

Ik doe nog niet mee met geen lapjes kopen, er kan nog meer in mijn kast aan quiltlapjes.

Klaske zei

Ik doe niet mee aan winkelen uit mijn eigen kast want mijn voorraad vind ik nog niet zo groot, dus wil ik graag mee doen, want ik vind dit heel erg leuke stofjes!!

liesbeth zei

Ik probeer zo min mogelijk stof te kopen. Heb inderdaad ook al veel stof verzameld ik en ben momenteel met een top bezig waar ik 3 jaar voor heb uit getrokken.
Mischien een leuk idee om je stof te ruilen in plaats van weg te geven.
Veel succes er mee.
Groetjes Liesbeth.

Mir zei

Hallo,

Prachtig zeg, ik doe ook graag mee want ik heb ook nog geen uitgebreide voorraad. Ik spaar rustig door, af en toe haal ik ze uit de kast en dan aai ik wat en dan gaan ze weer terug totdat ik De bestemming ineens weet.
Groetjes, Mirjam

Anoniem zei

nou ik doe ook graag mee hoor en meld me ook aan als volger van je blog....keigezellig....
en ik ga niet beloven dat ik alleen in eigen kast winkel want ook bij mij mag er best nog wat bij in mn voorraadkast
groetjes tanja

Mir zei

nog één opmerking/vraagje? Is dat muziek van Mary Black die ik hoor op je blog????

Prachtig!!

groet, Mirjam

marijke's crea zei

Voor het eerst op je blog, wat maak je mooie quiltjes en ja stofjes altijd leuk vooral degene die je nu niet meer kunt kopen, dus ja ik doe graag mee!
groetjes Marijke

Renée zei

Wat een leuke reacties van jullie en lapjes weggeven vind ik net zo leuk als lapjes kopen. Je komt weer nieuwe lieve mensen tegen. Ik vind het super en in de toekomst ga ik misschien wel lapjes ruilen.
De muziek die op mijn blog staat is van Loreena McKennit en die vind ik zo mooi zingen.

Vrolijke groetjes Renée

els b zei

Prachtige lapjes hoor! Ik loot graag mee. Verder wens ik je de komende 11 maanden veel sterkte met het NIET kopen van lapjes. Zo moeilijk.....
Groetjes,Els Bakker

quiltingmieke zei

piep

leuke lapjes heb je daar meid,
ik doe niet mee met het in huos winkelen, heb nog net zoveel....dus ja ding graag mee om ze te winnen

En ga je vogen, want je hebt een gezellig blog

knuf mieke

Ineke Hulzebos zei

oh leuk, ik doe mee, ben zelfs een trouwe volger van je blog ;-)
Groetjes Ineke Hulzebos

Anoniem zei

ik heb zelf ook besloten om geen lapjes meer te kopen, en te winkelen in je eigen kast, en eerst je werkjes afmaken die er nog liggen. maar zou wel graag mee willen doen aan deze verloting, een s weer wat andere lapjes in je verzameling, en iets uit je eigen kast erbij, kan het weer wat leuks worden.groetjes Hennie

quilting Jeannet zei

Mooie lapjes Renee, maar ik doe effe niet mee hoor! ik vind je muziek ook heel mooi, ze is één van mijn favoriete zangeressen, van welke CD is deze?

Marian zei

Ja, ik doe mee!

conny's quilts zei

Leuk om anderen mee te laten delen met jouw voorraad. Ik heb eerst ook eens flink opgeruimd en dat voelt heerlijk! Ik hoop dat het je net zo goed gaat bevallen als mij om een jaar niets te kopen. Ik hoef niet mee te loten hoor, heb immers ook meer dan genoeg in eigen kast! groetjes, Conny

wallie zei

hoi
wat een leuke lapjes,als beginnende quiltster wil ik graag meeloten.
o ja ik ben ook volger geworden.
groeten van wallie

witje zei

allea is mooi en prachtig
groet

hartkussen zei

wat een leuk idee!!!
wil graag een gokje wagen.

liav zei

uiteraard wagen we een kansje. Alleen heb ik jammer genoeg geen blog.Ben helaas niet zo'n techneut op de computer. Lees wel graag de berichtjes op verchillende blogs.

Liesbeth Wessels zei

Leuk, en bedankt voor de leuke reactie op mijn blog. Ik doe dus graag mee. groeten van liesbeth

Liesbeth Wessels zei

Ik word ook volger, ik zie hier leuke dingen, groeten van liesbeth

Quibi zei

Leuk idee!
Haha, ik dacht dat ik allang een volger van jouw blog was.. Niet dus! Vanaf nu wel.

Groetjes, Yvonne

Terray zei

Schattig die leuke tuinstofjes....Ik wil graag een gokje wagen

Groetjes
Tertia

fabienne zei

oh wat mooie lapjes, ben nog nieuw in jullie lapjes wereld, ja de huisjes hebben me bekoort en kan dus wat stofjes gebruiken.
je staat alvast bij mijn favorieten. groetjes, fabienne

Renée zei

Wat een leuke berichtjes hebben jullie achter gelaten en wat fijn om zoveel creatieve mensen op mijn blog te verwelkomen.Schitterend dat jullie mee willen doen aan mijn verloting.Natuurlijk ga ik weer nieuwe berichten plaatsen, maar ik heb een link rechts boven op mijn blog gezet, zodat jullie de stand van zaken gewoon kunnen volgen. Natuurlijk ga ik al jullie blogs bezoeken en ik verwacht nu al veel leesplezier en ja hoor jullie doen allemaal, helemaal top.
Vrolijke groetjes Renée

Diny zei

Ik zie dat jullie allebei prachtige BLOGS hebben! en als beginnende quilster doe ik graag mee met de verloting. groetjes.

Anoniem zei

ook ik zou graag meedoen met je verloting.
Je hebt immers nooit lapjes genoeg:-)
groetjes
gratienne

Anoniem zei

Ik wil ook graag mee loten naar de prachtige lapjes en volger worden. Vanavond vraag ik mijn zoon om dat voor mij te regelen. Ik meld me nu nog even anoniem aan. Mijn naam is Anneke Elling. Duimen maar......woehoeeeee spannend........

Anoniem zei

Ik lees graag mee. Ik volg al een tijdje. Ik was ook van plan om dit jaar met andere mensen te ruilen i.p.v. te kopen, en het werkt goed. Dus deze verloting probeer ik ook. gr. Mech.

Anoniem zei

Altijd kun je er wat mee doen, ik winkel ook in eigen kast, bouw er een hele stad mee, maar heb geen blog, mijn mailadres is adrydb@zeelandnet.nl

marion zei

ik graag en mag ik je ook linken op mijn blog, ik doe ook mee met winkelen in eigen kast

Tilly zei

Ik koop al een paar jaar bijna geen lapjes meer. Probeer eerst in eigen voorraad te kijken. Er mag alleen gekocht worden om een quilt af te maken. Maar jou lapjes zijn prachtig en zo'n nieuwe aanwinst wil ik dan ook niet voorbij gaan.
Ik wacht in spanning af. Trekking de 10e, geen geluk in de staatsloterij dan misschien in de lappen loterij.

Marjolein Ztm zei

Leuk lapjes en daar wil ik natuurlijk wel voor in aanmerking komen.

Groetjes Marjolein uit Zoetermeer

joke keuninx zei

Hoi Hoi ,

Ik heb mij aangemeld als volger , en wil graag mee doen met de verloting , erg spannend mooie stofjes .

groetjes joke .

Sabine Hoogkamer zei

Wat een leuk idee!! Vandaag kwam ik voor het eerst op het quilt-prikbord terecht en zag jouw "draadje". Ben een nieuwsgierig mens en toch een een kijkje genomen. Aangezien ik een beginner ben met quilten kan ik nog niet écht "winkelen in eigen kast" maar juist wat aanvulling gebruiken :-) Dus doe ik er een gooi naar.

Zonnige groetjes, Sabine

Renée zei

Wat een fijne reacties toch, daar wordt een mens blij van.
Nog een paar dagen en dan is het zo ver en trekt Ruud het winnende loten.

Vrolijke groetjes Renée

Yolanda zei

Ik heb nog niet zoveel lapjes dus ik doe graag mee en ik ga je volgen.

Groetjes Yolanda

Yolanda zei

Ik heb nog niet zoveel lapjes dus ik doe graag mee en ik ga je volgen.

Groetjes Yolanda

maria zei

Prachtig zijn je lapjes, ik lees hier graag mee.
Groetjes
Maria

Anoniem zei

Leuk hoor, ik wil graag mee loten voor mooie lapjes!
Groeten van Hanq.

Klazien zei

Op de valreep doe ik nog mee. Ik volg je blog al een tijdje, en geniet steeds van je berichtjes !

Berkeboom zei

Wat een mooie lapjes..Ik wil graag meeloten. Groetjes Gré

Anoniem zei

There's definately a lot to learn about this subject. I love all the points you made.
My web page : where to download movies

Anoniem zei

This piece of writing will help the internet viewers for creating new web site
or even a blog from start to end.
Here is my blog : borkum riff