vrijdag 2 maart 2012

Succes volle lapjes ruil

LAPJES RUILEN....................SUPER!


Sinds het blog lapjes ruilen is gestart wordt er druk geruild en ook door mij dus.
Het principe is simpel. Op het blog lapjesruil hebben we als leden, allemaal één pagina waar we de lapjes die we willen ruilen opzetten.Op die pagina staat ook het mail adres zodat je als je een lapje mooi vindt contact kunt opnemen en de ruil kan regelen.
Er melden zich steeds nieuwe leden aan, maar je hoeft natuurlijk geen lid te zijn als je wilt ruilen.

De eerste ruil was met Liesbeth en van haar ontving mooie groene lapjes en zij kreeg van mij felle kleurtjes. Nog bedankt Liesbeth en het was een prima ruil.


Van Conny kreeg ik roosjes op een blauwe achtergrond en blaadjes.
Mooie stofjes en Conny kreeg van mij felle kleurtjes terug. Conny ook jij bedankt voor de goede ruil.


Met Saskia heb ik een serie geruild zij kreeg van mij voor jaars kleurtjes en ik kreeg blauwe en roze lapjes terug. Heel mooi en Saskia nog bedankt voor de prima ruil.


De lapjes ruil loopt goed zoals jullie zien en links op mijn blog kunnen jullie je aanmelden als je wilt . Op naar de volgende ruil.
Vrolijke groetjes Renée

3 opmerkingen:

Liesbeth Wessels zei

Ja die site is een geweldig succes ! Goed idee van je. groeten van liesbeth

Greetje Penning zei

goh, leuk idee! ;o)

Quiltswaen zei

Hoi Renée,

Ik kan alleen hier een berichtje plaatsen, dus ik hoop dat dat voldoende is!
Groetjes Ingeborg