woensdag 23 mei 2012

Wat een mooie quilts hangen er.

Karola en ik hebben deze week niet samen gequilt maar in plaats daarvan zijn we  naar het Tegelmuseum in Otterlo gegaan. Er is op het ogenblik een tentoonstelling gaande met het thema, " moderne quilts en antieke tegels " , en wauw wat een mooie quilts hangen er en wauw wat een mooie tegels.


Heb ik ongelijk, zijn ze niet schitterend.








En zo kan ik wel doorgaan want er hangen 120 quilts. Heel leuk want op een gegeven moment zagen we leden van onze quilt groep De Pinsterbloem en de dames waren ook reuze enthousiast.


 Karola en ik zagen een quiltje hangen gemaakt van Japanse geweven stofjes en van die stofjes willen we ook graag een quilt maken.


 We hadden eerst het idee een quilt te gaan appliceren maar nu we deze zagen hangen waren we meteen verkocht.  We gaan een blokken quilt maken  van onze geweven Japanse stofjes en bij Bol.com heb ik gelijk een mooi boek gekocht waar genoeg blokken in staan voor een schitterende quilt.



Na afloop zijn we naar het Nationaal Park De Hoge Veluwe gegaan en hebben heerlijk aardbeien gegeten en een bakkie gedaan.
Het was een tof uitje en we hebben weer genoten.

Vrolijke groetjes Renée 



4 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Dat ziet er allemaal schitterend uit, en ik ben blij met je, zo kan ik vanuit de verre ook van deze tentoonstelling mee genieten
Fijne dag groetjes Joke

Ineke Hulzebos zei

Leuk is de tentoonstelling, ben er pas ook geweest, maar heb niet zoveel foto's op internet gezet, wist niet of dat zomaar mag.:(
Fijne dag

marion zei

ik denk dat we de rit toch maar eens gaan maken, het ziet er prachtig uit........

Ruud Posthuma zei

Mooie quilten, haast net zo mooi als die hier in kamer hangen. Ruud.