woensdag 14 november 2012

68 sterretjes .......

voor de blauwe engel zijn klaar.


Allemaal in een doosje....dekseltje erop....nee hoor. Dochterlief wil heel graag haar quilt en die ga ik nu inelkaar zetten.
Aan de achterkant wil ze blokken , een dubbelzijdige quilt wordt het dus.


De ene kant ga ik stikken en de andere kant zomen.


kortom....wordt vervolgd.

De basis van dit quiltje is klaar en nu dus .....frutten maar!


Dat vind ik het leukste wat er is, quilts versieren. In de hoeken ga ik een stitcherie maken

en op de rand maak ik een applicatie, heerlijk.....frutten.

Helaas zal ik een paar dagen moeten wachten want morgen krijg ik een nieuwe lens en over twee weken wordt mijn andere oog gedaan....maar daarna.

Voor die tijd........


halverwege de behandeling........


klaar.........


Ik ga er van uit dat ik straks super zal zien en dat is wel zo makkelijk bij het quilten.....toch.

vrolijke groetjes Renée

8 opmerkingen:

Ineke Hulzebos zei

Ik kan er geen voorstelling van maken hoe de dubbelzijdige quilt in elkaar wordt gezet, ben erg benieuwd hoe het verder gaat. Vind het wel mooi, al die blauwe sterretjes!
Sterkte met je operatie, een spoedig herstel!
Lieve groetjes,

Ineke

Martine zei

Wat ben je snel gegaan met je sterretjes. Mooi.
En sterkte bij de oogarts.

Conny's-blog zei

Wat een mooie sterretjes heb je al en sterkte met je ogen hoop dat het zich snel hersteld.........gr.Conny

Johanna Zweden zei

Sterkte met je ogen, hoop dat je gauw weer aan de slag kan, en een spoedig herstel,
Wat mooi die baal sterretjes, dat zal een schitterend quilt worden
Beterschap fijne dag gr joke

Marijke zei

Je blauwe engel wordt prachtig. Sterkte met je ogen!

Groetjes Marijke

Guusje, zei

Sterkte met de operatie en een voorspoedig herstel. Wat heb je de sterretjes al snel in elkaar, ze zijn mooi.

marion zei

sterkte en ik hoop dat alles naar wens is gegaan

Anoniem zei

sterkte met de operatie aan je ogen. Straks stralen de sterren nog meer dan nu al.
groetjes Rian