zondag 2 december 2012

Kerstmarkt....kerstkleed en kerstaanbiedingen....

ja de kerstmarkt staat weer voor de deur en wel die in Vaassen voor het kasteel de Cannenburgh.

http://kerstmarktvaassen.nl/


Het is altijd reuze gezellig en dit jaar komt er een heuse quiltstand.


Jullie kende denk ik Magdaleentje webwinkel in Oldebroek wel. De webwinkel is gesloten, maar vrienden gaan nog één keer op de kerstmarkt de quilt stoffen en patronen van de webwinkel verkopen. Tegen hele scherpen prijzen ..........dus zegt het voort.

Met mijn ene oog gaat het super....er was weer licht in de duisternis en als ik twee van zulke ogen zou hebben.....SUPER.
De oogarts gaat nu heel snel as. dinsdag het tweede oog behandelen. Het verschil is nu te groot, dus ik ben heel blij dat ze er spoed van hebben gemaakt.

Natuurlijk probeer ik nog te quilten en ik heb de sneeuwpoppen quilt op dek gekregen en ben die nu met een loep aan het doorpitten.




In het midden heb ik er nog een stitchery bijgemaakt en dat ging , weer met de loep, best goed.


Op de hoeken van mijn andere kerst quilt heb ik vogeltjes geborduurd en ik ben nu met de applicatie bezig


Dus na dit berichtje weer even pauze op het blog maar daarna.......

Tot op de Kerstmarkt

12 opmerkingen:

Ineke Hulzebos zei

Vanwege de Kerst maken we in de aanloop ervan extra uren, dus jammer genoeg werk ik de vrijdag, zaterdag en zondag. Veel plezier voor degene die gaan!!!
Groetjes, Ineke

Guusje, zei

Wat een prachtige quilt ben je aan het maken, beterschap met je ogen en veel plezier op de kerstmarkt.

Liesbeth Wessels zei

Nou je borduurwerk ziet er anders picobello uit. Wat vervelend dat je last van je ogen hebt, en fijn dat ze er snel iets aan doen. De markt lijkt me geweldig, mede omdat ik in Vaassen vaak geweest ben in mijn middelbare schooltijd. Heb daar nog sporen van vriendjes liggen........ groeten van liesbeth

Johanna Faber zei

Wat een schitterende quilts
Helaas een beetje te ver weg voor me! anders had ik beslist langsgekomen
Veel handwerk plezier deze week
Groetjes Joke

quiltvitrine zei

Je borduurwerk ziet er werkelijk schitterend uit. Echt mooi gedaan.
Beterschap met je ogen.
Gr. Renske

wilma oud zei

Heerlijk dat het met je ene oog al zo goed gaat. Sterkte met het andere oog. En je bent erg mooi bezig met de loep. Complimenten. Groetjes Wilma

marion zei

sterkte, ik hoop dat het goed is gegaan

Sylvia zei

Ik hoorde van Jet, dat de Kerstmarkt geslaagd was, afgezien van het weer he??
Knap hoor van je om met "slecht" zicht toch nog zo mooi te werken.
Sterkte er mee, groetjes Sylvia.

Sylvia zei

Ik hoorde van Jet, dat de Kerstmarkt geslaagd was, afgezien van het weer he??
Knap hoor van je om met "slecht" zicht toch nog zo mooi te werken.
Sterkte er mee, groetjes Sylvia.

Anoniem zei

You actually make it seem so easy with your presentation but I find this topic to be
actually something that I think I would never understand.

It seems too complex and extremely broad for me.
I'm looking forward for your next post, I'll try to get the hang of it!



Here is my web page :: Converse Pas Cher

Anoniem zei

It's difficult to find educated people in this particular subject, but you seem like you know what you're
talking about! Thanks

Feel free to surf to my web-site Abercrombie Fitch Belgique

Anoniem zei

I love it whenever people get together and share thoughts.
Great site, stick with it!

Feel free to visit my site - NFL Jerseys Wholesale