zondag 23 oktober 2011

De specht is geregen

Mijn glas in lood quilt is eindelijk geregen. Een glas in lood quilt maken is toch moeilijker dan ik dacht.
Het lood oprijgen is even puzzelen want de lijnen kruisen elkaar nogal vaak en dan zie je niet zo gauw waar een lijn stopt en waar de lijn door kan lopen. Nu kan ik de spechten op gaan naaien en ik wil de quilt zo snel mogelijk afmaken want er liggen geweldige sneeuwpoppen te wachten. Oja de poten komen er als laast op.




Vandaag ook even gekeken of de overwinterings plekjes voor de kikker nog in orde waren . Ja hoor, ze kunnen heerlijk in winterslaap.


De vijver is nu in rust en ik zal blij zijn als ik die springende grut weer zie.


Vrolijke groetjes Renee

1 opmerking:

Terra-Debora zei

Ben een beetje rond aan het neuzen op je blog en kom bij de vijver uit. Wat is deze prachtig en zo natuurlijk ziet het eruit. Ook waar de kikkers verblijven in de winter.

Lieve groet Debby