donderdag 27 oktober 2011

Spookavond

Zateravond is er voor de jeugd weer een griezelavond in het Kasteelpark van het Kasteel de Cannenburgh. Met z'n vieren hopen we de koters weer de " stuipen op het lijf te jagen."
We hebben nu al lol en vanavond houden we generale repetitie.
Jullie raden nooit hoe ik ga.................


Moet wel mijn neus goed vastplakken want die ben ik al twee keer verloren. Meer informatie volgt.

Nu weg uit de sprookjes sfeer en terug naar het quilten.Kennen jullie bubble jet?  Het is een vloeistof waar je katoen in legt, het katoen weer laat drogen en dan de katoen op freezer paper strijkt.

 Je kunt er nu een foto op printen. Daarna haal je het freezerpaper weer weg en fixceer je de foto in speciaal vloeibaar wasmiddel. Drogen en dan een quiltje maken. Ik ben gek op kikkers en zo kan ik mijn favoriete vriendjes op stof zetten en nu ze in winterslaap zijn kan ik ze toch nog bekijken.

Ook heb ik de stofjes bijelkaar gezocht voor de sneeuwpoppen quilt die ik ga maken.  Het is fijn om een goed gevulde lapjeskast te hebben en omdat dat bij mij het geval is grijp ik nooit mis.

Zodra het eerste blok klaar is zal ik dit aan jullie laten zien.

Vrolijke groetjes Renee


2 opmerkingen:

Reny zei

Ben heel benieuwd. Jou kennende zal het vast wel weer een hele mooie quilt worden.

Ella zei

Prachtige collectie! Wat een geduld. Heb thuis nog een mand met materialen, teddy, satijn, neporganza en ga zo maar door. Ook nog breigaren. Wil je dat ik dat voor je bewaar en aan Ruud meegeef? Succes verder met je mooie werk en misschien tot ziens. Vriendelijke groet, Ella Tilman