vrijdag 21 oktober 2011

Voor de kerst aan de slag.

Hoewel ik er eigenlijk niet aan wil denken gaan we toch zo langzamerhand naar de korste dag. De kerstkriebels beginnen weer en daarom maar weer de stitchery van vorig jaar erbij gehaald. De blokken had ik al gemaakt en nu maar samenvoegen tot een quiltje. Hoe ik dat ga doen is voor mij ook nog een vraag..........maar ik houd jullie op de hoogte







Bij Crab-apple desing vond ik ook nog een leukertje en deze stitchery wil ik op een tafelkleedje zetten. De rand heb ik al af en ook deze wordt leuk.



Natuurlijk heb ik altijd gezelschap van mijn trouwe oude Gait.




2 opmerkingen:

martine zei

Leuk om weer een nieuw blogje te vinden via face-book.
En dat kerstquiltje gaat vast mooi worden.

Yvonne zei

Wat een leuke stitchery, ben benieuwd naar het eindresultaat.

Groet
Yvonne