zondag 27 november 2011

KABOUTERS BESTAAN WEL!

Kabouters bestaan niet?
Dat heb ik ook gedacht
Tot ik er een zag komen
Vanmorgen kwart voor acht
Hij bracht het bos tot leven
Zo je op de foto ziet
en was meteen verdwenen
     Waarheen?
Dat weet ik niet







Advent, een tijd vol verwachting. In de donkere wintermaanden vanuit je diepste levens impuls op zoek naar het licht dat geboren wordt op midwinternacht.
Advent, tijd van hoopvolle verwachting, stilte na de stormen van de herfst.

Het eerste kaarsje
                          Vrolijke groetjes Renée

5 opmerkingen:

Quibi zei

Ik was er altijd al van overtuigd, dat er kabouters bestaan! Maar dat er zoveel tegelijk in het bos verschijnen..., dat heb ik nog nooit gezien!
Wat een prachtige kandelaars heb je!

Martine zei

Wat een mooie kandelaar. Ook zelf gemaakt?

Renée zei

Nee Martine die komt uit het winkeltje van de Hoge Veluwe.

Vrolijke groetjes Renée

Reny zei

Hoera, ze bestaan echt

Reny zei

Jeetje, wat heb jij hard gewerkt aan je blog. Moet alles nog doen. Ziet er heel gaaf uit. Toppie