zondag 26 februari 2012

Voorjaars opruiming



De winnaar van Annie the Egg Collector is ......... Gefeliciteerd Wallie en stuur je me een mailtje waar heen ik het patroon kan sturen.












Omdat ik de voorjaar kriebels hebt ben ik een beetje op aan het ruimen en dit patroon , Annie the Egg Collector , kan ook naar een nieuwe eigenaar. Ze is groot maar wel super lief en helemaal voorjaar.



Hebben jullie al lente kriebels? Doe mee aan deze verloting en laat een berichtje achter of je het voorjaar al voelt aankomen.


Vrolijke groetjes Renée

11 opmerkingen:

Kiekplaotiesenzo zei

Heeee, dat ben ik! leuk zeg, ik zal mijn adres sturen. Hartelijk dank! groet, Diny

Anoniem zei

goede morge...nou ik doe ook weer mee hoor echt keileuk!!!!!

groetjes tanja

g

Quiltendewilma zei

Wat ben je aan het weggeven!!
Wel een idee om te doen,..
Er liggen hier ook zoveel patronen,..

wallie zei

hoi
wat een mooi patroon.
mag ik ook meedoen voor de verloting?de lentekriebels beginnen hier ook te komen nu ook hier de bloemetjes beginnen te groeien en de vogels het ook al druk hebben
groetjes van wallie

MARJO zei

Leuk, ik doe graag mee.
groetjes Marjo

Kiekplaotiesenzo zei

Renee, zou graag je mail-adres hebben voor mijn info! groet Diny

Dineke zei

hoi,
wat een leuk patroon!!!!
de voorjaars kriebels komen nu echt
er komen steeds meer vogeltjes buiten en mooie bloempjes uit de grond
een heerlijk gevoel is dat
en ja ik doe mee
groetjes dineke

wallie zei

hoi
wat geweldig dat ik gewonnen heb.
dit maakt mijn dag goed.
groetjes wallie

wallie zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Juicybear zei

Wat een gaaf patroon zeg, ook ik wil graag mee doen echt super.
Groetjes Anneke

wallie zei

hoi
ik heb het patroon gekregen en zij is het echt nog mooier.
nogmaals bedankt.
groetjes wallie