donderdag 17 november 2011

Boyke met zijn jasje.

Boyke vindt zijn nieuwe "kringloop" jasjes heerlijk en ze passen precies. Volgens zeggen krijgen we een strenge winter en uit 1 jack heb ik dus 4 jasjes gemaakt. Staat het hem niet schattig?


Boyke kan echt niet tegen de kou dus dacht ik misschien een truitje  voor hem breien, voor als het echt winter wordt. Op Internet zoeken naar brei patroontjes voor honden en dan krijg je gelijk dit............



een gebreide/gehaakte kleine chihuahua. Dat is het dus niet en maar weer verder gezocht en ja een stoere vissers trui gevonden, met kabels. Wol heb ik nog genoeg dus ik kan weer aan de slag.


Voor dat ik hier aan begin wil ik de vilten sloffen voor mijn zus afmaken. 1 slof is al gebreid en de 2de wil ik vanavond afmaken.
Morgen ochtend ga ik eerst naar ons quilt groepje en daarna ga ik proberen te vilten . Ik hoop dat ik het resultaat morgen aan jullie kan laten zien.


Vrolijke groetjes Renée

1 opmerking:

wilma zei

hahaha,... niet alleen dat we dezelfde kast hebben,.. heet onze hond nog Boyke ook,..

Prachtige jas voor Boyke,..