donderdag 8 december 2011

Kerstster


Het maken van deze kerstster valt niet onder de categorie quilten maar onder de categorie frutten. Het kerststerretje is niet moeilijk te maken maar nadat ik er eentje had gemaakt vond ik het wel genoeg.

Over frutten gesproken. Samen met dochterlief heb ik ooit een kerststal gemaakt, compleet met engel, herders en schaapjes, drie koningen en natuurlijk de heilige familie. Het was heel leuk om te maken en de stal heeft jaren gestaan maar mijn grote wens was altijd een oude kerststal met grote beelden en die vond ik. Het kleine stalletje wilde ik weg doen maar dochter lief, vond dat niet zo leuk en wilde de schaapjes wel hebben. De stal gaat nu naar haar toe, tenslotte heeft ze er ook hard aan gewerkt.



 Een kerst zonder kerststal kan ik me niet voorstellen maar dat komt omdat toen ik klein was er iedere kerst een stalletje bij ons thuis stond.


De blonde met krulletjes.....................moi.

Vrolijke groetjes Renée

2 opmerkingen:

Quibi zei

Wat een schatje was je/ben je! Haha.
Jij wij hebben ook een kerststal. Helemaal gehaakt door mijn schoonmoeder. Zodra die weer staat, ga ik 'm ook posten op mijn blog.

Groetjes!

Reny zei

Wat een mooi kado heb je gekregen. Het zijn prachtige beeldjes.

Een vrolijk sneeuwmeneer en een leuke theemuts. Wat ben je druk bezig geweest. En het resultaat mag er wezen hoor.

Liefs, Reen