zondag 18 december 2011

Mooie beeldjes

Tijdens de kerstmarkt in het Kasteel De Cannenburgh zag ik in de kasteelwinkel deze mooie beeldjes en was er gelijk verliefd op. Nu ben ik pas over drie weken jarig maar ik heb ze nu al gekregen en ik vind het een prachtig kado.


Het zijn aardewerk beeldjes en het blauwe meisje heeft een laatje voor op haar jurkje. Hier ben ik dus reuze blij mee en de beeldjes staan beeldig in de kamer en passen ook goed bij de kerst.
Natuurlijk kan er ook geen sneeuwpop ontbreken met de kerst en hij zit nu naast het kerststuk op de tafel. Het vogeltje was wel even frutten maar het geheel is naar mijn mening een poepie van een sneeuwpopje geworden.
Ook nog een kerst tafelloper gemaakt van mijn lievelings stofjes Thimbleberries.

In de keuken staat ook mijn nieuwe theemuts klaar voor gebruik  niet in de kerststofjes want ik wil de theemuts ook na de kerst blijven gebruiken.

Vrolijke groetjes Renée

2 opmerkingen:

Mascha zei

Wat een gezellige sneeuwman. Mooie stof heb je voor je theemuts gebruikt.
Groetjes Mascha

Inge zei

Gezellig om hier eens rond te kijken. Ik kan me voorstellen dat je verliefd bent geworden op deze beeldjes. Ik vind ze ook prachtig.
De sneeuwman en de theemuts zijn allebei leuk en zo mooi gemaakt.