zondag 8 januari 2012

Heerlijke rustige zondag

Zondagochtend begint bij ons met warme croissantjes en natuurlijk naar Vara's vroege vogels luisteren. Wat zijn er al veel vroeg meldingen en zelf had ik er ook een, er is een groene kikker actief bij mijn vijvertje, maar ja in Leiden bloeide het longkruid al.
 Goed, de helft van de ochtend is dan weer voorbij terwijl ik me had voorgenomen om de hele dag te gaan quilten, maar bloggen is ook leuk dus weer een nieuw berichtje vandaag.
Zaterdag bracht de postbode nog een verlaat verjaardag kado het boek van Bobbin.
Bij Els had ik ook kleine patroontjes besteld en mijn handen jeuken om aan al dat leuks te beginnen.

Toch maar even wachten , eerst het Suebonnet quiltje afmaken en die wordt leuk!
Het eerste van de vier popjes en dit is alleen de basis en ik ben van plan om met kantjes,bloemetjes en ander klein spul de popjes te versieren.

Het volgende project waar ik mee bezig is een glas in lood quiltje.  
Deze spechten had ik al gemaakt en nu ben ik bezig met een kat in, glas en lood.
Ik heb de kat al op de basis stof  getekend en nu ga ik hem met stof "in kleuren".

maar dat zien jullie de volgende keer wel. Nu gaan we heerlijk aan de hapjes en de witte wijn, open haard aan en genieten van al die luxe.
Vrolijke groetjes Renée









1 opmerking:

Anoniem zei

Wat een prachtige en veelzijdige site is dit nu ook nog eens voorzien van geluiden. Ga zo door met op allerlei terreinen creatief te zijn. Dat moet wel veel vreugde opleveren. Reactie van FRances