zaterdag 21 januari 2012

Het schiet niet op zo!

Na alle verjaardagen, recepties, borreltjes en zo meer dacht ik kom ik ga weer eens verder met het Suebonnet quiltje. Toen ik aan het quiltje begon had ik moeite met het uitkiezen van de stofjes maar uiteindelijk heb ik gekozen voor de Moda stofjes.
Alles weer klaargelegd en terwijl ik in mijn lapjes kast

bezig was nam Gait een sprong en ging zich heerlijk zitten wassen op..........het Suebonnet quiltje.
Dat schiet natuurlijk niet op en zoals altijd, Gait wilde niet meer weg en ging heerlijk liggen, ondanks de spelden ..........op de Subonnetje.
Maar goed, uiteindelijk nadat mijnheer was verdwenen kon ik weer verder en hier zie je hoe het quiltje wordt.
Er komen nog bloemetjes, klosjes garen, vogeltjes en een mooie bloemen rand aan maar zo ver ben ik nog niet.

Tussen door nog even een schilpad speldenkussentje maken.

Het schildje is gemaakt van kleine hexagonnetjes. Dit week-end maak ik het speldenkussen af.

Fijn week-end en vrolijke groetjes Renée

4 opmerkingen:

Terra-Debora zei

De lapjes kast lijkt bijna wel een winkeltje. Wat lief, lekker poetsen en een klein dutje doen, kan je dan toch niet weg jagen. Die deken wordt echt super mooi als ik het zo al kan zien. Ben erg benieuwd als het helemaal af is.

Lieve groet Debby

Ineke Hulzebos zei

Wat een kast vol met lapjes, héérlijk. En je quiltje met Sunbonnet wordt nu al mooi. Succes verder, groetjes en fijn weekend

Klaske zei

Oeh schrik me een hoedje door je vogels op de achtergrond..DD zit naast me te toets leren, zegt hallo kan het wat zachter!!Haha.....
Maar wat een heerlijke stoffenkast heb jij!Lijkt wel een winkeltje, daar zit vast nog wel een lapje tussen voor je quiltje..Fijn weekend

Martine zei

Wat heerlijk om bij iemand anders in de kast te kijken.
Zo voel ik me toch een stuk minder schuldig over mijn
voorraad.
Groetjes