vrijdag 27 januari 2012

Dagje Stitchery

Morgen ga ik een dag naar Bep en dat is altijd zo gezellig. Bep woont in Hall en heeft een schitterend huis waar je je gelijk op je gemak voelt .


Het wordt een stichery dag en ik heb al mijn stitchery's weer eens te voorschijn gehaald om te kijken wat ik mee zou nemen.
Mijn poezen quiltje waar ik af en toe  aan werk lijkt me wel idee.


Van dit quiltje word je vanzelf wel vrolijk en ik zie onze katten Karel, Witje en Gait er duidelijk in terug.


Karel heb ik  tot twee keer toe zo uit de bomen moeten halen.


Gait kan zo heerlijk overal op en langs gaan liggen.


Moi, met Witje.


Hier houden ze alle drie van.

Nu heb ik laatst het boek gekocht van Arlene Neely en daar staan ook fantastische
stitchery 's in, zeker als je al voor het voorjaar aan de gang wilt.


Zijn ze niet schitterend!


Morgen dus op naar Bep en jullie horen wel hoe het is geweest.
Vrolijke groetjes Renée  

6 opmerkingen:

Terra-Debora zei

Dat klinkt als een hele fijne en gezellige dag! Veel plezier

Warme groetjes Debby

Renée zei

Dank je wel en een fijn week-end.

Vrolijke groetjes Renée

Ineke Hulzebos zei

Oh, wat heerlijk dat je naar Bep gaat, ik kom er zo weinig, maar als ik bij haar ben voel ik me zo op mijn gemak. Nu ga ik 2de Paasdag naar haar toe! Heel veel plezier en geniet!
Groetjes,
Ineke

Renée zei

Wat leuk dat met Pasen naar Bep gaat, ga toch weer eens even kijken wat ze voor leuke dagen heeft.

vrolijke groetjes Renée

Unknown zei

Op deze blog moet ik wel reageren. Ziet er allemaal zo vrolijk en gezellig uit en inderdaad... de mooiste dingen in het leven zijn gratis (of bijna, zoals bij de kringloop).

Unknown zei

Stiekem wou ik dat ik mee kon....
Anna