dinsdag 31 januari 2012

Kringloop winkel


Br wat een koude wind, dus sjaal, muts en warme wanten aangetrokken en op de fietst naar de kringloop winkel. In ons dorp is de kringloop reuze gezellig en ze hebben vaak leuke spulletjes.
Vandaag vond ik een super mooie merklap uit 1981, geborduurd met 1 draad en mooi ingelijst voor maar 5 euro. Geweldig en dit is mijn derde merklap die ik bij de kringloop vind.


Voor de keuken nog mooie franse potten met houten deksels


en een grote lap grof linnen voor het maken van konijnen, haasjes en ander spul.


Thuis gekomen een warme kop thee en gelijk dacht ik dat mijn gebreide theemutsen ook wel ergens anders voor konden dienen met dit weer en hier zien jullie het resultaat.


nu met een echt antiek mutsje


de dag kan niet meer stuk.

vrolijke groetjes Renée

11 opmerkingen:

Anoniem zei

in welke kringloop vind jij zulke mooie spullen. Voorals die merklap,
prachtig!!

Terra-Debora zei

Leuk al die spulletjes, maar op het einde geweldig. Staat nog geen eens zo heel slecht hahaha.

Renée zei

Op de Veluwe kun je nog hele mooie spulletjes vinden, kijk maar eens bij 2hands op mijn blog dan zie je wat we allemaal verzamelen.
vrolijke groetjes Renée

Quiltendewilma zei

Woehaa!!!! Geweldig!! Wat een man,...
;o)

Quiltendewilma zei

Hoi Renee,... Zitten we samen te lezen hier,..
:o)

Renée zei

Super hé Wilma zag net nog je blog wat een mooie stofjes heb je voor je weddingring quilt.

vrolijke groetjes Renée

Atelier Ullizee zei

Niet te doen, dat ze zo'n mooie merklap wegdoen! Leuk dat jij hem gevonden hebt.

Johanna Zweden zei

O wat een schitterend merklap, heerlijk zo een tweedehandswinkel hé!
Kan daar ook zo in verdwalen als ik daar ben, kan daar uren doorbrengen
Fijne dag groetjes Joke

conny's quilts zei

Wat leuk zulke mooie vondsten en heb je die man ook bij de kringloop op de kop getikt?!! Prachtig portret!

Vero zei

whoehaaa, lief
en heel leuke koopjes !
knuffs, vero

Anoniem zei

Wat een schitterende foto's van je man, helemaal geweldig!
Groetjes,
Els G.