maandag 20 februari 2012

Wat ik nog wil afmaken.

De laatste tijd ben ik druk bezig geweest met allerlei leuke dingen en daardoor schiet het quilt gebeuren er een beetje bij in..
Er liggen nog verschillende projecten die ik wil afmaken , in ieder geval dit jaar!
Mijn blauwe - witte quilt,  die er al een hele tijd ligt is bijna door gepit dus daar heb ik niet zoveel werk meer aan.


Het meeste werk is de Piecemakers quilt. De log cabin blokken zijn klaar en nu de tussen blokken nog maar dat is een hele klus.



Deze quilt ligt ook al een hele tijd te wachten  om gemaakt te worden en ik denk dat die mooi is als die af is. Het wordt wel een joekel van een quilt 220 x 240 cm.

Nog even laten zien wat ik een tijdje geleden bij onze kringloop winkel  de Stilema op de kop heb weten te tikken.


Het haasje had ik al eerder gemaakt maar ze zit ze heerlijk in haar hang stoel.

Dit is wel mijn pronk juweel geen woorden voor nodig............toch!



Vrolijke groetjes Renée





3 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Nu begin met dan kastje, want schitterend,
Je quilt word prachtig, en waar je mee bezig bent ook al zo een mooie

groetjes joke en een fijne dag

Terra-Debora zei

Dat is nog heel veel handwerk, maar prachtig wordt het wel. Ik blijf het zo ontzettend knap vinden wat van mooie creaties eruit komen prachtig.

Leuk die haas, die zit er goed en kan alles mooi over zien.

Dat tafeltjes is zeker prachtig. De mooiste spullen kom je er volgens mij tegen.

Warme groetjes Debby

Klaske zei

Nou jij hoeft je niet te vervelen!