zondag 19 februari 2012

De leuke momenten uit het leven

Toen ik weer eens bladerde in mijn foto boek kwam ik enkele leuke momenten uit mijn leven weer tegen.


We hebben een tijd een draai orgeltje gehad. Op een oude bolderwagen hadden we een grote trom staan en rondom, bellen, rinkels, foekepotten en kleppers en bovenop het orgel zat een heuse aap. Met het orgel en de bolderwagen zijn we de wijde wereld ingetrokken.

Wat hebben we een lol gehad met het orgeltje en tijdens de kerstmarkt op het Kasteel de Cannenbrugh traden we altijd op.


Met de kleppers en de lepels kan ik met de muziek meespelen, en we hadden altijd veel bekijks.
De kleren heb ik nagemaakt uit het boek van Rien Poortvliet de Tressoor.


Het orgel is er niet meer maar de lepels nog wel en bij een goed deuntje speel ik nog regelmatig mee.

Vrolijke groetjes Renée



4 opmerkingen:

conny's quilts zei

Wat een bijzonder verhaal Renee en wat een leuke herinneringen zijn dat voor jullie!

Marian zei

Wat gaaf! (Al schrok ik wel toen het muziekje ineens begon!)

Terra-Debora zei

Wat ontzettend leuk. Helemaal die foto's erbij, lijkt of jullie zo uit lang verstreken tijden zijn gestapt en hier in de moderne wereld zijn gekomen, geweldig.

Mooi zulke herinneringen

Warme groetjes Debby

Liesbeth Wessels zei

Geweldig, jammer dat ik jullie nooit heb zien optreden. groeten van liesbeth