donderdag 16 februari 2012

Lapjes ruilen






Uit een leuk idee ontstaat een  idee en toen ik het voornemen las van Conny en Jeanette om een jaar lang geen lapjes meer te kopen, maar te winkelen in eigen kast viel ik daar gelijk voor en ik besloot mee te doen.
Nu is dat eigenlijk voor mij niet zo moeilijk want mijn lapjes kast  is aardig gevuld maar toch, geen lapjes meer kopen is best moeilijk. Het verzamelen van de verschillende katoentjes vind ik net zo leuk als het quilt gebeuren.
Op een gegeven moment dacht ik , stel je voor dat een een speciaal kleurtje nodig hebt of  bepaald printje wat moet ik doen.
En zo ontstond uit een idee een nieuw idee, namelijk ruilen met elkaar en ik heb een blog aangemaakt om dit mogelijk te maken.

Het principe is simpel, je kunt op dit blog je eigen pagina bewerken en zelf de lapjes die je wilt ruilen erop zetten of een oproep doen voor een bepaald lapje of een bepaalde kleur die je nog zoekt.

Als je op het Lapjes ruilen blog kijkt zie je hoe het werkt en rechts zie je de pagina's van de leden die ruilen.
Links op het blog staan de blogs van de ruilsters maar je hoeft geen blog te hebben om mee te doen.

Als je belangstelling hebt, klik je hier of links boven op mijn blog op lapjes ruilen en meld je aan via een mailtje. Dan volgt de rest van zelf.



Of het gaat lukken...............wie weet en ik hoop het van wel. De toekomst zal het uit wijzen.



Vrolijke groetjes Renée


















4 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Hallo Renee, nee jou Robot staat gelukkig niet aan, dus kan gewoon een berichtje plaatsen

Zou graag mee doen, maar de post vanuit Zweden is zo duur, maar wat een goed idee

Groetjes Joke

conny's quilts zei

Super idee, ik doe mee, ik mail je!

marion zei

ik doe graag mee........

quilting Jeannet zei

Leuk idee Renee, maar ik doe maar niet mee.....Ik hou teveel van mijn lapjes geloof ik.....