maandag 16 juli 2012

Dankzij het slechte weer.......

............is de top van het sterren quiltje klaar.


Gelijk kwam poebeest aankachelen en ging languit op het quiltje liggen.


Door het slechte weer kon ik lekker doorwerken. Ik weet nog niet of ik het quiltje met de hand of met de naaimachine doorquilt,  daar ga ik nog even over nadenken.

Hopelijk wordt het langzamerhand wat beter weer, want vanavond vertrekt Ruud met zijn classic- caravan  ( Constructam ) naar het Nationaal Park De Hoge Veluwe voor het zomerkamp. Ruud zit in het team van mensen die de vier weken de vrijwilligers begeleiden . Vrijwilligers die in het park de natuur te lijf gaan met, kniptangen, zagen, schoppen en met natuurlijk vreselijk veel lol.


Wat een lieffie hé!..... die caravan. Nee hoor beide.

Bij de Beekbergse Wolhal heb ik  mooie sokken wol gekocht van het merk scheepjes invicta colour. Hele dunne wol in mooie kleurtjes voor super warme sokken en die zijn wel nodig want volgens mij is de herfst al begonnen.


Vrolijke groetjes Renée


5 opmerkingen:

Ineke Hulzebos zei

Wat een prachtig quiltje Renée! En je bol wol voor de sokken is ook al zo mooi!!!

Conny's-blog zei

Wat word je quilt weer schitterend en lekker bezig jij met dit weer, de sokken wol heeft een mooi kleurtje...........gr.Conny

Quiltendewilma zei

Wat een schatje is het geworden!!

quilting Jeannet zei

Prachtige wol heb je gekocht joh, heel mooi kleurverloop, ga ik dat ooit nog eens zelf zo mooi spinnen? Ik lijk wel gek als je het zo kan kopen *U*, en wat een leuke caravan! toch een eriba zeg ik dan als campingeigenaar.....Je quiltje vind ik ook super, maar laat voor mij de zon maar komen, ik heb even genoeg van de stofjes eerlijk gezegd.

Guusje, zei

Wat een mooie quilt en je sokkenwol vind ik ook erg mooi.