vrijdag 20 juli 2012

Wat is er leuk aan spelden kussentjes....

maken als je er al her en der verschillende hebt staan . Ja, dat vroeg ik me dus ook af nadat ik het zoveelste speldenkussentje had gemaakt . Ik heb deze gedachte maar weer laten varen en ben enthousiast weer aan een nieuwe begonnen.

Deze spelden kussentjes had ik al gemaakt behalve dan de twee glazen beestjes.


Ze zijn heel oud en komen nog uit mijn moeders naaidoos.
Het kikkertje is eigenlijk een siggie en toen ik nog met de siggie swap meedeed kreeg ik hem toegestuurd van Trudy van Hezik. Ze wist vast niet ik  kikkers giga mooi vind en ik koester het lappen beestje daarom nog steeds.

Dit zijn mijn nieuwste aanwinsten.




en voorlopig weer genoeg spelden kussentjes gemaakt.

Gisteren heb ik heerlijk met dochter lief in Arnhem geshopt en even bij
La Don-Don binnen gewipt. Mooie bekers van Emma Bridgewater ( op mijn verlanglijstje) maar ik ben gevallen voor dit schattige schommel poppenbedje


en nu maar een heel klein quiltje maken.

Bij een kringloop winkeltje vond ik dit hele kleine kastjes  en daar kunnen mooi de houten klosjes garen in die ik verzamel.


In onze woonkamer heb ik een plek gemaakt waar ik heerlijk kan frutten.
Meestal quilt ik boven op zolder waar ik een hele grote kamer quilt kamer heb maar zo af en toe beneden werken vind ik ook wel tof.


Om beerpoe een beetje stof vrij te houden heb ik hem onder een glazen stolp gezet


en andere beerpoe zit met zijn antieke billetjes op een klein sterren quiltje.


De komende dagen "wordt het mooi weer" dus...........

Fijne zonnige dagen en vrolijke groetjes Renée


8 opmerkingen:

Cisca zei

Wat een leuke dingen zie ik bij jou. Vooral je speldenkussentjes zijn schattig!
Vrolijke mooie dagen, Cisca

Klaske zei

Leuke speldenkussentjes!

Ineke Hulzebos zei

Wat een prachtige speldenkussentjes en dat kleine kastje vind ik super mooi voor je klosjes.
Fijne zonnige dagen gewenst van mij ;-)

Simone zei

Wat een schattig klein kastje!

Kiekplaotiesenzo zei

Mooi kastje gescoord! en de speldenkussentjes geweldig mooi. groetjes, Diny

Anoniem zei

Dag zus,

Heel leuke speldenkussens.Je vond een klein kastje en nu vloerkleden. Je bent lekker bezig. Je hebt nu de tijd aan jezelf en je gebruikt deze inventief.

groetjes Frances

Johanna Zweden zei

O wat een enig logje, en wat een leuke dingen komen er allemaal voorbij , super-
Schitterende kasje, heerlijk als je zo goed kan slagen
Fijn weekeinden groetjes Joke

Merel zei

Ik wet niet of beerpoe dat wel leuk vind onder zo'n glazen stolp. Knap benauwd hoor.
Wat een leuke speldenkussens. Vooral dat muisje is heel lief.