maandag 20 mei 2013

Wat is het lang geleden.....

dat ik op mijn blog een berichtje heb geplaatst. Het quilten is een beetje naar de achtergrond verdwenen en nu is het volop genieten van en in de natuur.
Weer of geen weer, op de fiets naar de vijvers en leemkuilen die ik monitor voor de stichting RAVON
en veel dwalen over de Veluwe.
Iedere dag ben ik op pad en geniet met volle teugen wat ik zoal tegen kom in het stille Kroondomein.


Wilde zwijnen die ik een tijdlang kon bekijken. Ze wroeten ........maar kijk maar zelf.

video wroetend wild zwijn

video Ree die ook wel eens nodig moet.

Deze hindes hebben me ook niet gezien......maar kijk zelf maar.



video Roedel hindes

Moeder en dochter.. reeën ......


video moeder en dochter, reeën

Soms kom je een enkel zwijn tegen en dan is de vraag ga jij weg of ik.

video wild zwijn

Het is niet alleen het groot wild wat ik tegen kom, deze exoten leven bij één van de leemkuilen, de mandarijn eend. Ze nestelen in bomen en daar zie je ze dan ook vaak zitten.



                                                                           geelgors vrouwtje


                                                                       kruisbek paartje

en natuurlijk mijn groene vriendjes niet te vergeten. Ze wachten op mooi weer en dan kan het kwaken weer beginnen.


Kortom nu weten jullie waarom het quilten en het blog op een zacht pitje staan....er is zoveel te genieten nu in de natuur!

Vrolijke groetjes Renée

5 opmerkingen:

conny's quilts zei

Wat een prachtige filmpjes heb je gemaakt Renee, een voorrecht voor jou om dat te mogen meemaken.

Opoe gea zei

Prachtig
Je hebt gelijk de blog en het quilten komt wel weer

Conny's-blog zei

Heerlijk toch dat we ook zo van de natuur kunnen genieten, veel mensen lopen er aan voorbij...........liefs.Conny

Marjo B-W zei

Prachtige foto's en filmpjes. En je hebt groot gelijk hoor dat je zo van de natuur geniet in dit seizoen!
Groetjes, Marjo B-W

Anoniem zei

I love your blog.. very nice colors & theme. Did you design this website yourself or
did you hire someone to do it for you? Plz answer back as I'm looking to construct my own blog and would like to know where u got this from. thank you

Here is my web site; Mulberry Outlet