dinsdag 18 juni 2013

Wat een wonderschone ochtend.

Gisterochtend om 4.00 uit bed, gauw een kopje koffie en een boterham en op naar mijn favoriete bos, de Veluwe.
Er hing een dunne mist over de hei en op de achtergrond zie je nog net een grafheuvel liggen.


De vogels waren al druk aan het zingen toen ik op een bospad de zwarte ree weer tegen kwam.




Toen ik het pad verder op liep zag ik een hinde met jong. Ze zagen mij ook en sprongen het bos in waar de hinde begon te blaffen en overal zag ik hindes wegrennen.

Mijn tocht ging weer verder en wat een schoonheid, een jonge hinde kwam mijn kant op en had mij nog niet in de gaten.


video, jong van een hinde

Dan kan de dag niet meer stuk maar soms krijg je op een dag wel heel veel cadeautjes en ik kwam ook deze rakkers tegen.


Op de video's kunnen jullie wel zien wie de leider is en hoe dicht ik in hun buurt stond.

De leider van de rotte, video

Toen de zon weer hoog aan de hemel stond op naar huis, het was weer een wonderschone ochtend. Niemand  tegekomen en wat indrukwekkend is dan de natuur.


vrolijke groetjes Renée




2 opmerkingen:

bep zei

Renée wat bijzonder om zo vroeg op pad te gaan, moeten wij ook eens doen, alhoewel wij in de avondschemer in het Leusveld de reetjes gaan kijken,is ook zo betoverend, groetjes,
Bep

Ineke Hulzebos zei

Wat is de natuur toch prachtig, ik heb genoten van je foto's en video's.
Groetjes, Ineke