vrijdag 10 februari 2012

Simply Vintage 2

Zondag gaat het dooien en heel stiekem hoop ik dat we richting voorjaar gaan.


Jippie...........vanmorgen viel die door de bus het nieuwe tijdschrift
Simply vintage , quilts & crafts 2
en dat is gelijk genieten, koffie gepakt en aan het lezen geslagen.


Het schaap op de voorpagina is gemaakt door crownstitches


De huisjes zijn gemaakt door Bobbin

Je raakt niet uitgekeken op al dat mooi's


Mooi is die sprei maar het lijkt me een hele klus om hem te maken.


Fijn weekend en vrolijke groetjes Renée

3 opmerkingen:

Terra-Debora zei

Ik hoop stiekem met je mee!

Heerlijk is dat he, een favoriete tijdschrift en dan lekker wegduiken in de hoek van de bank en genieten.

Fijn weekend!

Warme lieve groetjes Debby

fabienne zei

oh, de lente ja hoor daar kijk ik ook echt naar uit !
fijn weekend, fabienne

Johanna Zweden zei

stuur me even een beetje dooi en voorjaar naar Zweden, !!! -15
Fijn weekeinden groetjes Joke