woensdag 26 september 2012

De verloting.....en ik ben zo blij.......zo blij.....

want ik heb de gansjes weer gevonden, ja die, die bij ons op een braak stukje grond uit het eitje zijn gekropen en waar we met de buurt zoveel zorg om hadden.


Pa en moe zijn met hun grut op een zondagavond vertrokken en helemaal naar het Kasteel de Cannenburgh gelopen en daar zwemmen ze nu  in de vijvers rondom het kasteel. Super....geweldig...ze leven nog....dat maakt je dag weer goed.

Ben nu  allerlei quiltjes aan het afmaken . Het sterren quiltje ligt op tafel en mijn vriendin vond het al een beetje op de kerst lijken, country stijl vind ik zelf, maar ach wat maakt het uit als het maar leuk staat...toch.


Het Pine Apple quiltje kan geregen worden


 het herfst quiltje hangt weer aan de muur


en Jetje Juul hangt  weer lekker in haar stoeltje bij de open haard.


Dan hebben we nog dit, wat werd dat ook al weer?


Een Ragetime quilt, best leuk om een keertje te maken maar ik val er niet voor.


Dit wordt geen grote quilt, ik maak hem zo, dat die fijn in een poezen mandje kan.

Tenslotte de uitslag van de verloting.............. wat fijn dames dat jullie mijn blogje waarderen....zoveel reacties...en de winnaars zijn:


Ineke B en Quilt Quebbel......... gefeliciteerd ...... willen  jullie mij je adres mailen dan stuur ik de lapjes naar jullie toe.

De vogeltjes in onze tuin genieten van de pindakaas en in drie dagen is de pot tot de bodem leeggegeten.


Genoeg voor vandaag, vanavond ga ik eikeltjes breien.....resultaat.....op het volgende blog verslagje.

Vrolijke groetjes Renée

11 opmerkingen:

Martine zei

Wat leuk dat je ganzen zo'n chique onderkomen gevonden hebben. Blijven ze daar of trekken ze s'winters verder?
En je huisje ziet er heel gezellig uit met de quiltjes.

Miny zei

Wat een leuk blogje, wat is je herfstquilt toch super mooi!

Groeten Miny

Renee Posthuma zei

Ik denk dat de ganzen de winter hier blijven Martine.
Hopelijk zijn de jongen dan sterk genoeg om de winter door te komen en anders helpen we ze wel een handje met bijvoeren.

Vrolijke groetjes Renée

Marly Grijpma zei

Leuk om je herfstquilt helemaal te zien. Dit patroon was mijn eerste echte quilt. Heeft al de hle zomer in de kamer gehangen, zo blij was ik ermee. Laat maar vaak iets zien ter inspiratie.
Voor de winnaars van de lapjes, gefeliciteerd.
Groetjes, Marly

marion zei

gefeliciteerd dames

Quilt Quebbel zei

Fantastisch, een ganzen-familie die een thuis heeft gevonden. En jouw huis ziet er ook gezellig uit. En ik, ik ben ook heel blij,..... blij,.... blij,.....
'n Give-Away winnen is een leuke verassing zo aan het eind van jouw blog-bericht.
mariateeuwe@blogspot.com
Groet, Quilt Quebbel Maria.

Quilt Quebbel zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Quilt Quebbel zei

Foutje. Ik ben nog maar een beginner in blog-land. Sorry.
mariateeuwe@gmail.com
Groet, Quilt Quebbel, Maria

Conny's-blog zei

Leuk dat jullie de ganzen familie terug hebben gevonden en je laat mooie quilts zien zeg............gr.Conny

wilma oud zei

Rene, het quiltje op de salontafel staat gewoon gezellig.En de herfstquilt is prachtig en de andere die nog in de maak is ook. Je bent lekker vleitig bezig. groetjes Wilma

Klaske zei

Wat heb je een prachtige rand voor je pine-apple uit gezocht!!