vrijdag 21 september 2012

Give Away en de spreeuw met een patroon.


Lekker warrig hé zo'n titel maar toen ik deze spreeuw zag zitten dacht ik gelijk aan breien en mazen.


Schitterende veren tooi heeft deze spreeuw en knap dat moedertje natuur dit telpatroontje heeft ontworpen. Zo'n trui , lekker warm en zacht zou ik best willen dragen......toch.

Voor al mijn trouwe volgers en natuurlijk voor al de volgers die ik nog hoop te krijgen wil ik  een twee setjes quilt stofjes verloten. Dus hoop ik twee mensen blij te maken.



Ik vind het super om te lezen dat mijn blogje wordt gewaardeerd en af en toe iets weggeven geeft me een goed gevoel, vandaar. Woendag 26 september trek ik de gelukkige.

Verder heb ik 8 blokken klaar van de Pine Apple quilt . Nog 1 blok en dan een kijken welke rand ik er aan maak. Misschien effen of toch bloemen....ik weet het nog niet.........klein printje....rood....creme...?


Misschien lekker ontspannend bij de open haard wordt het me duidelijk en dan hoop ik het quiltje in het weekend af te maken.

Fijn weekend en natuurlijk vrolijke groetjes Renée

45 opmerkingen:

Anoniem zei

Je Pine Apple is schitterend hoor.


Rudy

Berkeboom zei

Ik vind je Pine Apple prachtig worden. En de trui van de spreeuw ziet er ook mooi uit.
Groetjes Gré

els b zei

Mooie pineapple maak jij hoor! Spreeuwen zijn niet mijn favoriete vogels; ik vind ze te brutaal. Maar ze hebben wel mooie truitjes aan, dat is waar. Ik vind de lapjes trouwens ook erg mooi, ik loot dus graag mee.
Groetjes, Els

Anoniem zei

Leuke foto van de spreeuw. En voor een give away ben ik altijd in.
groeten Dini
akuijer@versatel.nl

quilting Jeannet zei

Prachtige foto van de spreeuw! en het is inderdaad leuk om wat weg te geven, dat vind ik ook, ik heb lapjes genoeg hoor Renee, bedankt voor je mooie kaart! zeer toepasselijk, hij heeft een ereplaatsje in mijn werkruimte waar "beest"hem ook kan zien

Anoniem zei

Op de een of andere manier kom ik steeds op een nieuwe blog met een give-away.
Ik doe graag mee.
Groeten,
Mirjam

Rian zei

wat leuk, een weggeverijtje. ik doe graag mee.
inderdaad, die spreeuw heeft een prachtig breipatroon aan. Mooi is dat he, als je er op let in de natuur, zie je zoveel mooie dingen. Vaak lopen we er zo aan voorbij.

Noa zei

mooie quilt ben je aan het maken en doe graag mee met de give away

erna zei

de pine apple is zoooooo mooi

groetjes erna

Klaske zei

Ha, dat lijkt inderdaad net op een trui.Die kunnen op het moment ook wel uit de kast :-((
Je pine-apple word prachtig, je kunt met de rand alle kanten op. Ik ben benieuwd..Fijn weekend

Manon zei

ik ben meer van de lapjes dan van de vogels, maar zo op een foto vind ik 'm wel leuk. De lapjes ook trouwens, vooral het tweede stapeltje .....

Anoniem zei

Wat een mooie pine-apple. Heel warme kleuren. Kom regelmatig op bezoek en vind je scrapquilt die op je bloghoofd staat heel inspirend. Graag doe ik mee, zo'n mooie lapjes, wie kan daar aan weerstaan
Christine (Costa)

Anoniem zei

Hallo Renee,
Aaan zo'n Pine Aple waag ik mij (nog niet). Het ziet er nu al prachtig uit.
Heb vandaag al een stapeltje stofjes zitten aaien....
Ik heb inmiddels begrepen dat je nooit genoeg stoffjes kunt hebben dus ik doe graag mee.
Groetjes, Marly

Anoniem zei

Hallo Renee,
Mij lijkt om je pine apple je stof met streepje(groen) wel erg mooi.
Ook ik doe graag mee met de loterij
want het zijn mooie lapjes.
Groetjes Truus v d N

quiltingmieke zei

piep, leuk meid je give away en ik vind beide pakketjes mooi, maar de groene net iets meer

veel succes aan alle deelnemerz

knuf mieke

Anoniem zei

Wat een prachtige foto van een spreeuw.
Maarre, je pine-apple blokken vind ik super! Die wil ik ook nog eens maken.
Veel plezier bij de open haard.
O, enne, je lapjes, graag loot ik mee.
Fijn weekend,
Groetjes van IngridR(Costa)

Lenie zei

Prachtige foto zeg van de spreeuw met zo'n mooi gemaasd patroon. Je quilt wordt prachtig zeg. Heel erg mooi. Ik kan zelf niet quilten en vind het altijd zo mooi om quilts te bekijken.

Groetjes Lenie

Anoniem zei

De spreeuw heeft geen probleem van wat trek ik nu weer aan. Hij ziet er altijd gelikt uit.
Maar ja elke dag het zelfde, dan hebben wij toch een paar streepjes voor. Wij kunnen kiezen, en hij niet.
Je quilt wordt prachtig.

Gré

qm zei

prachtig jasje heeft die spreeuw aan en zo mooi glad... leuk patroontje en loopt niet achter de mode...
je pine appel wordt prachtig ben benieuwd hoe je het verder gaat afmaken...
groet

Liesbeth Wessels zei

Wat een prachtige foto van die spreeuw. Inderdaad een prachtig verendek. Je pineapple vind ik ook heel mooi. Ik doe niet mee met de give-away. Kleuren passen beter bij iemand anders. groeten van liesbeth

Quiltendewilma zei

Mooie pineapple ben je aan het maken!! mooie foto van de spreeuw,..

Terray zei

Prachtig je pine apples, geeft een verrassende resultaat.
Wat lief dat je een give away hebt....altijd leuk :-)

Groetjes
Tertia

Conny's-blog zei

Wat heb je die spreeuw mooi op de foto gekregen, ja zo'n mooie veren pracht met al die maassteekjes is geweldig om te zien, maar je quilt is ook schitterend en geweldige kleuren, zeg..............gr.Conny

Anneke zei

Goh. nooit dat maaspatroon zo goed gezien bij de spreeuw. Weer iets geleerd. Mooi. Evenals je lapjes, vooral die met 't groen erbij. Ik loot dus graag mee. Fijn weekend.

Els koetsier zei

Waauw wat word je pineapple geweldig. prachtige kleurencombinatie gebruikt je.

jos zei

Je quilt is erg mooi. en ik vind de groene lapjes super mooi.
Groetjes Jos

Marjo B-W zei

Leuke, gezellige blog heb je! Ik "kende" je nog niet, maar ga je vanaf nu volgen. Ik doe niet mee met je give-away, want heb lapjes genoeg... :)
Groetjes, Marjo B-W
mbwquilts.blogspot.com

conny zei

je pine apple is supermooi ! Warme kleuren . Helemaal mijn smaak. En die lapjes die je verloot supermooi !
Ik kende je blog niet en ik moet zeggen het geeft inspiratie. Je maakt mooie dingen en de verhaaltjes zijn leuk. Ik kom regelmatig kijken.

Liefs conny

Anoniem zei

geweldig die mooie Pine Apple kleuren, mooie combinatie. Ik probeer ook een keer mee te doen aan deze mooie lapjes. voor diegene die wint veel plezier ermee. fijne dag verder iedereen. gr. Stientje.

hartkussen zei

wat leuk!!!!! en wat een mooie quilt!!!!!
wil ook graag een kansje wagen om de mooie lapjes te winnen.

Anoniem zei

Wat een leuke foto van de spreeuw!! Heb je ook al een kikker kunnen spotten met zo'n leuke trui ;-))? Vond het zo leuk om je te ontmoeten in de webshop. Super dat je ons daar geholpen hebt. Ik loot niet mee voor de lapjes, heb genoeg.
Groetjes Annemarie (Magdaleentje Quiltstoffen)

Marie-José H zei

Amai je pineapple wordt mooi. Normaal ben ik eigenlijk net echt een fan van dit patroon maar dit ziet super uit.
Tsja en je stofjes zijn om te smullen

Annerieke zei

Kan me goed voorstellen dat je aan mazen en breien moest denken bij het zien van de spreeuw :D
Graag maak ik kans op één van de stapeltjes van je give-a-way ;)

marion zei

wat een leuke give away..... ik loot graag mee

Anoniem zei

Wat een prachtige trui heeft de spreeuw en zo mooi vast gelegd! De pineapple blijft toch altijd weer een mooi patroon met een steeds weer ander resultaat. Groetjes, Tineke

Anoniem zei

hoe origineel moet ik beginnen om op te vallen? geen idee . maar de scrapquilt boven aan je blog bleek later een inspiratie te zijn voor een geheel nieuw ontwerp van eigen hand ik kijk veel op blogs ook in het buitenland en ben nog steeds mijn eigen bedenk/ontwerp niet tegengekomen lenie

MARJO zei

Hallo Renée, Wat een leuke give-away.
Spannend om mee te doen. Trekking vind plaats op mijn verjaardag. Maakt het helemaal leuk.
Gezellig blog heb.
Leuke foto van de spreeuw. Wat zit de natuur toch mooi in elkaar.
Groetjes,
Marjo

Emma zei

Wat wordt je quilt prachtig.
Ik ben nog maar een beginnende quilter dus lijkt het me erg ingewikkeld om te maken.
En ja een give away daar doe ik graag mee.

Klazien zei

Hoi Renee, prachtig die spreeuw, inderdaad maassteekjes !
De pineapple is echt in kerstkleuren, mooi hoor!

Guusje, zei

Je pineappel quilt wordt erg mooi en wat een mooie foto van de spreeuw.

Fenny zei

leuk om een pine apple te maken van de give away lapjes.....mooie herfstkleurtjes!
ik doe dus graag mee....!

J Quiltje zei

Oh oh oh wat ben ik blond vanmorgen. Ik dacht echt dat je een trui gebreid had met patroon erop. Leuke verrassing die foto.

Mooie pineapple.

Nog bedankt voor je Lecien Bom tip.

Groetjes,
Jacqueline

Quilt Quebbel zei

Zo'n Winter-Spreeuwen-Trui lijkt mij ook wel wat!! Ik geniet van je blog. En meedoen met een give Away is altijd leuk.
Groet, QuiltQuebbel Maria

Anoniem zei

Ik doe graag mee met de give away
Groeten liesbeth

Anoniem zei

Ik zou ook graag meewilllen doen
Groeten janny k