donderdag 1 november 2012

Heerlijk warme sloffen......

dus eerst sloffen vilten en natuurlijk in de kleurtjes van de herfst. De wol geverfd met boeren worm kruid en verder een witte en grijze vacht gebruikt.




Dan neemt men een oude leren jas.....ik zoek die altijd bij de kringloop winkel
en teken de zooltjes af rondom mijn voet.


Dan de zooltjes op de sloffen naaien, gladde kant naar binnen


anders zijn de sloffen zo glad


en klaar is kees....heerlijke sloffen voor de winter.


Vrolijke groetjes Renée

10 opmerkingen:

marion zei

wow!!!!!!

Ineke Hulzebos zei

Prachtig gedaan!!!

quilting Jeannet zei

Wat heb je dat ontzettend leuk gedaan, ik weet hoeveel werk dat is, dus petje af!!

Marjo B-W zei

Fantastisch, wat prachtig. En wat zullen ze lekker warm zijn. Ik vind het idee van zooltjes snijden uit een oude leren jas erg goed. Ik had mooie gebreide sloffen uit Azerbeidzjan meegenomen, en daar heb ik 2 stroken antislip band onder genaaid.
Groetjes, Marjo B-W

qm zei

dat ziet er helemaal toppie uit, en heerlijk warm! daar ga je veel plezier van beleven.
groetjes

Guusje, zei

Wat zijn ze mooi en wat zul je heerlijk warme voeten hebben.

Johanna Zweden zei

O wat schitterend, een kunstwerkje opzichzelf
Fijn weekeinden liefs Joke

Anoniem zei

prachtig! en een goed idee, die zooltjes! Ik heb nog gevilte sloffen liggen waarvan de zool "door" is. Dit ga ik direct in praktijk brengen, dus eerst op zoek in de kringloopwinkel.
groetjes, marijke

Anoniem zei

wauw die zijn leuk!! laat de winter maar komen.
groet Rian

Anoniem zei

Verkoop je ze ook?
dehorizonkomtdichterbij@hotmail.com