dinsdag 9 juli 2013

Toch weer aan het quilten?

Omdat ik het een beetje rommelig vond worden op dit blog heb ik het een en ander veranderd.
Dit wordt dus echt een quiltblog en voor mijn belevenissen in de natuur en voor de kikkers heb ik andere blogs gemaakt.

natuurblog
kikkerpret

Maar goed, het quilt gebeuren. Een tijd geleden ben ik aan een nieuwe quilt begonnen en wel deze:


Het eerste blok is klaar en ik heb de malen voor de overige sterren klaar liggen. Deze ga ik met de hand maken. Een uitdaging voor mij!


De stoffen, Kansas Troubles Quilters for Moda fabrics, die ik er voor gebruik hebben die warme kleurtjes die ik zo mooi vind.


Als ik dit zo zie krijg ik er ook weer zin in en nadat ik mijn nieuwe aanwinsten heb doorgebladerd is het besluit genomen. Ga weer aan de quilt.


Dit boek had ik al en deze twee zijn er bijgekomen. Schitterende boeken met quilts uit de Civil War tijd.




Dan ligt er ook nog een quilt die ik aan het doorpitten ben en dat schiet al aardig op.



De komende tijd ga ik dus mijn bezigheden een beetje verdelen. Quilten, struinen door het bos en het monitoren van amfibieën en 'n heel klein beetje huishouden want dat vind ik helemaal niet leuk.

Vrolijke groetjes Renée






4 opmerkingen:

quiltmarjanneke zei

Je moet vooral doen wat je leuk vindt en genieten, het leven is al zo kort! Dus een goed besluit!

Martine zei

Wat leuk.
Dit was mijn eerste applicatiequilt die ik maakte.

Ineke Hulzebos zei

Prachtige quilts Renee, je werkt zo netjes!!!

Guusje, zei

Wat een mooie boeken. De quilt die je gaat maken is erg mooi. De stoffen zijn zeker mooi en warm van kleur. Veel quiltplezier en plezier in je andere bezigheden want die zien er ook geweldig leuk en mooi uit.